Please visit the site again using one of the following browsers.

Büyük Ailemize Katılabilirsiniz.

UPT ile, gelişen para transferi sektöründe iddialı bir oyuncu olmaya
hazır mısınız?

Avantajların

01
Dünyanın 400.000 noktasına para gönderimi
02
Müşterileriniz için Hızlı, Ucuz ve Güvenli
03
Yeni müşteri kazanımı
UPT (Ucuz Para Transferi), siz değerli işletme sahiplerine, UPT temsilcisi olma fırsatı sunuyor. UPT temsilci ağına katılarak, mevcut yapınızı bozmadan, ek bir personele ihtiyaç duymadan sizler de müşterilerinizin yurt içi ve yurt dışına para transferi yapmasına imkan sağlayabilirsiniz.


Böylece, mevcut müşterilerinize ek hizmetler sunabilir, yeni müşteriler kazanabilir ve işletme maliyetlerinize önemli ölçüde katkıda bulunabilirsiniz. Sizlere daha detaylı bilgi aktarabilmemiz için iletişim bilgilerinizi bırakabilir ya da 0850 724 0 878 no’lu telefon veya temsilcilik@upt.com.tr mail adresimizden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
UPT Temsilcisi Olmak İçin Hangi Evraklar Gerekli?
temsilcimiz-olun
Vergi levhası
Son ortaklık yapısını gösteren ticaret sicil gazetesi. (Şahıs firmaları için zorunlu değil.)
Her ortak için kimlik fotokopisi. (Nüfus cüzdanı veya sürücü belgesi TC Kimlik numarasının mevcut olması gereklidir)
Her ortak için adli sicil belgesi
Noter tasdikli imza beyanı, şirketler için imza sirküleri
Oda kayıt belgesi yada faaliyet belgesi.
Başvuru Formu
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Sık Sorulan Sorular

Dec 1, 2022
Hesabınızdan Sınırları Kaldırın - Reklam Filmi
Tümünü Gör
How Do I Use the Balance in My Currency Account?
How can I close my account?
Password Update
Deposit Money into Account
Where is my money
Notification Settings
Tümünü Gör
What are the features that distinguish Uption from other applications?
What is UPTION?
How can I become an UPTION customer?
How do I download the UPTION app?
What are the requirements you need to have to become an UPTION customer?
How can I start using Uption?
How will I be notified when there is an incoming/outgoing money transfer to my account?
I have opened my UPTION account, how can I make a deposit?
How many accounts can I open through the UPTION app?
I don't remember my UPTION password, what should I do?
In which languages can I use the UPTION app?
My UPTION password has been lost, what should I do?
My mobile phone or email address has changed, what should I do?
What are the opening hours of UPTION?
When will the money I send arrive?
Can I send money to my bank account?
Can I send money by just giving the recipient name?
Does the person to whom I send money need to have an Uption?
In what currencies can I send money?
Which banks can I transfer money to a 24/7 account in USD and EUR to which banks in my country?
What is my trading limit on Uption?
How can I reach UPT Service Points?
What actions can I do with the UPTION application?
Where can I view the actions I have performed?
How can I find out the exchange rate?
Where can I inquire about the status of my transaction?
Can I cancel a transaction via UPTION?
How much do you charge for my transactions?
When will the money I deposited go into my account?
How can I contact you when I have a problem with the application or want to forward my request and/or suggestions?