Please visit the site again using one of the following browsers.

Büyük Ailemize Katılabilirsiniz.

UPT ile, gelişen para transferi sektöründe iddialı bir oyuncu olmaya
hazır mısınız?

Avantajların

01
Dünyanın 400.000 noktasına para gönderimi
02
Müşterileriniz için Hızlı, Ucuz ve Güvenli
03
Yeni müşteri kazanımı
UPT (Ucuz Para Transferi), siz değerli işletme sahiplerine, UPT temsilcisi olma fırsatı sunuyor. UPT temsilci ağına katılarak, mevcut yapınızı bozmadan, ek bir personele ihtiyaç duymadan sizler de müşterilerinizin yurt içi ve yurt dışına para transferi yapmasına imkan sağlayabilirsiniz.


Böylece, mevcut müşterilerinize ek hizmetler sunabilir, yeni müşteriler kazanabilir ve işletme maliyetlerinize önemli ölçüde katkıda bulunabilirsiniz. Sizlere daha detaylı bilgi aktarabilmemiz için iletişim bilgilerinizi bırakabilir ya da 0850 724 0 878 no’lu telefon veya temsilcilik@upt.com.tr mail adresimizden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
UPT Temsilcisi Olmak İçin Hangi Evraklar Gerekli?
temsilcimiz-olun
Vergi levhası
Son ortaklık yapısını gösteren ticaret sicil gazetesi. (Şahıs firmaları için zorunlu değil.)
Her ortak için kimlik fotokopisi. (Nüfus cüzdanı veya sürücü belgesi TC Kimlik numarasının mevcut olması gereklidir)
Her ortak için adli sicil belgesi
Noter tasdikli imza beyanı, şirketler için imza sirküleri
Oda kayıt belgesi yada faaliyet belgesi.
Başvuru Formu
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Sık Sorulan Sorular

Dec 1, 2022
Hesabınızdan Sınırları Kaldırın - Reklam Filmi
Tümünü Gör
Döviz Hesabımdaki Bakiyeyi Nasıl Kullanabilirim?
Hesabımı Nasıl Kapatabilirim?
Bildirim Ayarları
Hesabına Para Yükle
Param Nerede
Şifre Güncelleme
Tümünü Gör
UPTION’ı diğer uygulamalardan ayıran özellikler nelerdir?
UPTION nedir?
UPTION uygulamasını nasıl indirebilirim?
UPTION’u nasıl kullanmaya başlayabilirim?
UPTION müşterisi olmak için sahip olmanız gereken şartlar nelerdir?
Nasıl UPTION müşterisi olabilirim?
Hesabıma gelen/giden bir para transferi olduğunda nasıl haberdar olacağım?
UPTION hesabımı açtım, nasıl para yatırabilirim?
UPTION uygulaması üzerinden kaç hesap açabilirim?
UPTION uygulamasını hangi dillerde kullanabilirim?
Cep telefonum veya e-posta adresi değişti, ne yapmalıyım?
UPTION şifrem kitlendi, ne yapmalıyım?
UPTION şifremi hatırlamıyorum, ne yapmalıyım?
UPTION çalışma saatleri nedir?
Hangi döviz cinslerinde para gönderebilirim?
Para gönderdiğim kişinin UPTION’lı olması gerekir mi?
Sadece alıcı ismi vererek para gönderebilir miyim?
Banka hesabına para gönderebilir miyim?
Gönderdiğim para ne zaman ulaşır?
Kur bilgisini nasıl öğrenebilirim?
UPT Hizmet Noktalarına nasıl ulaşabilirim?
İşlemimin durumunu nereden sorgulayabilirim?
UPTION’da işlem limitim nedir?
Gerçekleştirdiğim işlemleri nereden görüntüleyebilirim?
USD ve EUR cinsinde 7/24 hesaba para transferini yurtiçindeki hangi bankalara yapabilirim?
UPTION uygulaması ile hangi işlemleri yapabilirim?
Yatırdığım para ne zaman hesabıma geçer?
UPTION üzerinden işlem iptali yapabilir miyim?
İşlemlerimden ne kadar masraf alıyorsunuz?
Uygulama ile ilgili bir sorun yaşadığımda veya talep ve/veya önerilerimi iletmek istediğimde size nasıl ulaşabilirim?